• anonim · 25.03.2018 23:38:37 · usuń ten komentarz!
  • Witam kolegów też mam do odzyskania około 25 koła
    Firma jakie nadal się spotyka, najpierw zgadzają się na żądaną kwotę bez najmniejszych negocjacji. Potem robi się przestój proponują następne zlecenie. Po pewnym czasie dochodzi do sytuacji kiedy słyszysz w prost zrób następną robotę to dostaniesz kasę za poprzednią -mamy finansową zadyszkę. I zaczynają obcinać ile się da a Ty robisz za pół darmo tylko po to aby wyciągnąć to co Ci się należy. A i tak nie dasz rady wszystkiego odzyskać. Jedyne rozwiązanie to kopnąć ich w tyłek i mieć nadzieję że sąd nakaże wypłacić zaległości zanim ogłoszą upadłość.
  • zygmunt · 26.03.2018 18:09:21 · usuń ten komentarz!
  • Pani Krystyna nie zaopłaciła nam za aneks podajemy ją do sądu
  • Tomek Stolarz · 07.06.2018 20:28:17 · usuń ten komentarz!
  • Dalej oszukują biorą kasę przy podpisywaniu umowy i ich nie ma. Sprawy w sądzie dalej za oszukiwanie. Ludzie co chwile zamieszczają na och profilu informacje a oni magicznie blokują i usuwają komentarze. Oczywiście pensje niewypłacane. Kasy w formie mie ma
    Wszystko robione na tandetnych materiałach
  • anonim · 08.06.2018 11:27:44 · usuń ten komentarz!
  • Komornik kiedyś z powodzeniem im coś zajął? Ktoś odzyskał pieniądze lub ich część?
  • reklama
  • anonim · 12.06.2018 12:41:31 · usuń ten komentarz!
  • Hello wchodzcie na ta stronke na fcbuku i polubcie może to ktoś zobaczy kto się zastanawia nad podpisaniem umowy...
  • pokrzywdzeni · 14.06.2018 09:04:05 · usuń ten komentarz!
  • komornikowi udalo sie zajac juz kilka kont, na niektorych nawet były pieniadzę, ale Pani KK caly czas otwiera nowe konta, zmienia nazwe firmy itd, nie mniej jednak mecenas M. Dądalska, która prowadzi nam sprawe i z tego co wiem kilku, a moze kilkunastu osobom stara sie jak może abym nam pomoc a Pani K ma co raz wieksze problemy. byly nawet negocjacje z Prawnikiem PC, ale to co zaproponowali to smiechu warte...
  • Klient PC · 18.06.2018 00:10:45 · usuń ten komentarz!
  • Wcześniej wspominałem że założyłem sprawę w sądzie, chciałem poinformować Was że po ok roku od złożenia pozwu z pomocą komornika uzyskałem cała kwotę którą PC mi dłużne. Nasza sprawa była prosta po chodziło o brak przelewu po podpisaniu porozumienia. Także polecam nie zwlekać i założyć sprawy. Pozdrawiam i powodzenia.
  • reklama
  • szafa · 26.06.2018 09:06:02 · usuń ten komentarz!
  • czytam i nie wierze.... ja współpracowałem z firmą i naprawde złego słowa powiedziec nie moge.
  • wykonawca · 26.06.2018 09:27:45 · usuń ten komentarz!
  • a nie możecie po prostu złożyć wniosku bądź do prokuratury bądź do sądu o zakaz pełnienia funkcji i prowadzenia działalności? myśmy tak zrobili ponad rok temu to od razu zapłacili
  • adam · 27.06.2018 14:55:48 · usuń ten komentarz!
  • super pomysł - kompletnie im dowalić - z pewnością odzyskacie kasę jak firma upadnie bo ich totalnie zgnoicie w internecie - brawo za strategie. Ja bym nic nie pisał - jeśli coś jest sporne to sąd - jesli firma bedzie dalej działać to będzie musiała zapłacić jeśli wyrok będzie dla was korzystny.
  • Andrzej · 28.06.2018 00:12:12 · usuń ten komentarz!
  • Pewnie Adam!! i niech inni dalej się nabierają i martwią sami za siebie..
  • adam · 28.06.2018 19:14:34 · usuń ten komentarz!
  • nie o to chodzi - chodzi o to, że to jakaś durna strategia... niby chcecie odzyskać kasę, ale robicie wszystko aby firma musiała się zamknąć. Nielogiczne dla mnie..
  • Dopisz swoją odpowiedź na forum. Możesz pisać anonimowo, nie musisz podawać swoich prawdziwych danych.
  • Imię lub pseudonim:
  • Nie wypełniaj jeśli chcesz wysłać odpowiedź anonimowo.
  • Twój e-mail:
  • Nie musisz go podawać, nie będzie publikowany.
  • Treść odpowiedzi: (dozwolone tagi to <b>pogrubienie</b> <i>pochylenie</i> <u>podkreślenie</u>)
  • Przed dodaniem odpowiedzi, sprawdź czy nie ma w niej błędu.
Copyright © 2007 - 2018 Praca do kitu |Kontakt|Bannery|RSS