• Marian · 22.01.2010 16:59:46
  • za recepcja kazdy jest osoba cywilna, wiec wpierdol mozna zawsze zrobic
  • anonim · 22.01.2010 18:24:34
  • a mnie wkurwia nasza sucz z personalnego.wpierdolila mi kare. chodzi tylko miedzy pracownikami i ladnie sie usmiecha a tak naprawde to kazdy ja olewa i wysmiewa. . Patrzac na nia to od razu widac ze potrzebna jest jej pozadna jebaka bo dziewczyna na głodzie jest. chyba jej najwiekszym przyjacielem jest paluzek wskazujacy:)jedyne co potrafi to podpierdalac do dyrka. dawna personlna była spoko, zawsze mozna było sie dogadac i pomogła- no i te jej piekne duze oczy :)
  • anonim · 22.01.2010 19:54:02
  • dla mnie piękne, duże oczy ma Edyta /nie ta z ochrony oczywiście!/
  • anonim · 22.01.2010 20:28:41
  • taaak a twarz jak pudernica ehheeh-solarium uzależnia xD afeeeeee
  • reklama
  • anonim · 22.01.2010 21:22:41
  • mów co chcesz, jest kobietką zadbaną i ładną. oczywiście nie na twoim poziomie jak się domyślam się xD
    lepiej dbac o wygląd niż byc brudasem, jak pozostałe. pozdro wszystkich
  • anonim · 22.01.2010 21:32:23
  • Ja pierdolę, co to jest?! Gustuj w kimkoliwk chcesz! Na forum poruszamy inne sprawy. Piszczie co sie teraz dzieje, nie wszyscy juz tam pracuja
  • agent 007 · 22.01.2010 23:00:55
  • no własnie jakie tam stawki są teraz bo może bym sie przyjął,bo wszedzie kryzys teraz?może na magazyn albo na p.t bym się przydał,bo mam uprawnienia na wózek widłowy,przez to pytam.
  • anonim · 23.01.2010 12:07:06
  • A co powiecie o byłym ochroniarzu Ryszardzie ?
    Ten to był zawodnik w podrywaniu kasjerek.
    No ale wróćmy do tematu. Pamiętacie akcję jak wynieśli 2 laptopy ??
  • anonim · 23.01.2010 16:10:46
  • 2 laptopy to jest nic, haha kiedys zajebali narty, co do Rysia to przynajmniej moze i jebalo od niego ale za too nikt mu nie podskoczyl patrzac na jego posture,wporzo gosciu ale erotoman
  • reklama
  • Filozof · 23.01.2010 22:23:29
  • Po przeczytaniu tych monotematycznych postów nasuwa mi się kilka refleksji:
    - słownictwo jest zdecydowanie poniżej zera (przydałoby się ludziom przynajmniej podstawowe wykształcenie)
    - podejście piszących do pracy naganne (złodzieje, lenie, pijacy)
    - osobiście nie chciałbym mieć żadnego z tych ludzi ani za kolegę w pracy ani jako pracownika w mojej firmie
    - zmiana kierownictwa i dyrektora jest jak najbardziej wskazana (jeżeli przyłapie się pracownika na kradzieży, to nie należy rozwiązywać pracy za porozumieniem stron, tylko wywalić dyscyplinarnie i złożyć pozew do sądu). Kierownictwo firmy nie powinno godzić się na bezkarność chwastów mimo, że sprawy sądowe kosztują.
    - zarobki w Tesco zdecydowanie za małe. Zarobek 900 brutto jest niewiele większy od zasiłku - to poniżanie pracowników.
    Miłych przemyśleń :P
  • anonim · 23.01.2010 23:06:31
  • otóż to zarobek 900 brutto to żenada i stąd takie kombinatorstwa wśród pracowników,cała góra kradnie to dół idzie za przykładem,-).pracownicy nie będą rwać się do pracy za te śmieszne grosze,to i tak dziw,że wstają do tej pracy,bo mi by sie nie chciało,-)
  • rtv · 24.01.2010 11:05:39
  • Te Filozof chyba nigdy nie pracowales w Tesco co ? Jestes niedoinformowany chyba lub tempy jak but wez sobie przeczytaj raz jeszcze wszystko i pomysl co ukrywa sie miedzy wszystkimi wypowiedziami . wszystkim chodzi o jedno ze najbardziej niedoksztalconymi osobami to sa kierownictwo tego tesco. A slownictwo jesli bys popracowal w tesco tez tak bys sie odnosil . Jak dobrze ze nie pracujesz w Tesco bo juz widze ze bylbys przejebany .
  • osoba pracująca nadal · 24.01.2010 18:15:43
  • popieram filozofa!
    też pracuję w Tesco w Tychach i nie używam takiego słownictwa.....a co do Kierownictwa, to nie wszyscy są tacy, jak opisujecie. Naprawdę niektórzy to fajni ludzie i dobrze wykonują powierzone obowiązki. Dbają o WAS i o mnie, a wy tego jak zwykle nie zauważacie - to jest właśnie standard pracowników tesco. Tylko narzekacie.
    Jeśli jest Wam tak źle, to po prostu ZWOLNIJCIE SIE !!!! i idzcie do innej pracy, gdzie wam będzie lepiej.

    A co Wam dały Związki Zawodowe ? Hmm???
    Większosc dobrego to działanie Kierowników - NIE ZWIĄZKÓW, więc wybacz!!!
  • Marian · 24.01.2010 22:23:55
  • a swoja droga to chyba nie macie tam przejscia juz wiec z wynoszeniem nie macie problemow pewnie zadnych heh, zrwyasz zabezpieczenie tak zeby kamera nie widziała i wynosisz co sie da tylko,polecam wynosic ubrania pod soba juz bez zabezpieczenia,naprawde mozna sie dorobic lub ubrac za friko,pracujesz na magazynie to czuj sie w najlpeszej pozycji by sie obłowic za free
  • anonim · 24.01.2010 23:26:56
  • - Gliniecki I co się dziwisz nam kasjerkom- skoro masz chyba 1,50 i wyglądasz jak dziecko to chyba normalne ze kasjerka zapyta cie o dowód..
    Szkoda tylko ze min jedziesz po ludziach których masz jako znajomi na NK
  • Dopisz swoją odpowiedź na forum. Możesz pisać anonimowo, nie musisz podawać swoich prawdziwych danych.
  • Imię lub pseudonim:
  • Nie wypełniaj jeśli chcesz wysłać odpowiedź anonimowo.
  • Twój e-mail:
  • Nie musisz go podawać, nie będzie publikowany.
  • Treść odpowiedzi: (dozwolone tagi to <b>pogrubienie</b> <i>pochylenie</i> <u>podkreślenie</u>)
  • Przed dodaniem odpowiedzi, sprawdź czy nie ma w niej błędu.
Copyright © 2007 - 2011 Praca do kitu |Kontakt|Bannery|RSS